فراوانی اقلام ضروری در بازار یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در تأمین اقلام ضروری در استان نداریم.

محمدعلی شاه‌حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در  جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در سال ۱۴۰۲  گفت: ۵۵۰ هزار تومان قیمت هر کیلو گوشت گرم گوسفندی مصوب شده و در صورت هر گونه افزایش قیمت در فروش، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: همچنین در حال حاضر هیچ گونه کمبودی نداریم و ۷۵ تن گوشت منجمد گوسفندی نیز ذخیره حال حاضر استان یزد است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد بیان داشت: در راستای تنظیم بازار ماه ضیافت الهی و ایام پایانی سال بیش از یک هزار تن برنج هندی دانه بلند و ۳۰ تن خرما در حال توزیع است و در خصوص تأمین کالا‌های اساسی در این بازه زمانی هیچ مشکلی وجود ندارد.
 
وی اظهار داشت: قیمت مصوب در هر کیلوگرم مرغ گرم هشتاد هزار و ۵۰۰ تومان در سکو‌های توزیع و ۸۲ هزار تومان در سطح بازار است و فروش بیش از این قیمت تخلف است
 
شاه حسینی همچنین در مورد نظارت بر سکو‌های توزیع اقلام سطح استان نیز گفت: نظارت آن به عهده ما نیست و همشهریان می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و هر گونه تخلف را اعلام کنند.
 
وی گفت: هزار تن سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال ۱۴۰۲ و نوروز ۱۴۰۳ در استان یزد تامین شده است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد افزود: در آستانه نوروز ۱۴۰۳ و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با توجه به نیاز مردم برای تأمین مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی برای جلوگیری از احتکار و افزایش نیافتن قیمت کالا‌های پرمصرف و اولویت‌دار، طرح بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی از نیمه دوم اسفندماه سال‌جاری آغاز شده و تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه مشکلی در تأمین و توزیع مایحتاج مردم از جمله گوشت قرمز و گوشت مرغ، میوه و خرما در ایام پایانی سال به‌ویژه میوه شب عید نداریم، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین التهابی در بازار شب عید، ایام نوروز و ایام مبارک ماه در تأمین و توزیع این اقلام اتفاق بیفتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار