بازداشت ۷۸۵۰ فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی از هفتم اکتبر تاکنون

عناصر اشغالگر رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته دست کم ۲۵ فلسطینی از جمله یک کودک و اسرای سابق را از کرانه باختری بازداشت کردند.

عناصر اشغالگر رژیم صهیونیستی از شامگاه دیروز تا صبح امروز پنجشنبه دست کم ۲۵ فلسطینی از جمله یک کودک و تعدادی از اسرای سابق را در کرانه باختری بازداشت کردند.

طبق گزارش المیادین، این بازداشت ها بیشتر در استان الخلیل متمرکز بوده، اما استان های رام الله، طولکرم، جنین، سلفیت و قدس اشغالی را نیز شامل شده است.

علاوه بر این، نیرو‌های اشغالگر به یورش‌ها و بدرفتاری‌های گسترده، ضرب و شتم شدید، و تهدید علیه بازداشت شدگان و خانواده‌هایشان و خرابکاری‌های گسترده و تخریب منازل شهروندان ادامه می‌دهند.

براین اساس، مجموع دستگیرشدگان پس از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر(شانزدهم مهر) به بیش از ۷۸۴۵ نفر رسیده که این تعداد، شامل بازداشت شدگان از منازل، بازداشت شدگان در ایست و بازرسی های نظامی، افرادی که خود را تحت فشار تسلیم کرده اند و کسانی که به عنوان گروگان بازداشت شده اند، می‌شود.

اشغالگران همچنین به جنایت ناپدید کردن اجباری اسرا در نوار غزه ادامه می‌دهند و از ارائه هرگونه اطلاعات به نهاد‌های حقوق بشری از جمله نهاد‌های ذی صلاح بین المللی و فلسطینی در مورد سرنوشت و محل بازداشت آنها خودداری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار