تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پی افزایش تظاهرات ضد صهیونیستی در جهان، خواستار افزایش تدابیر امنیتی اطراف سازمان‌های صهیونیستی شد.

رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که اسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه این رژیم دستورالعمل‌هایی را برای تقویت امنیت در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان صادر کرد.

بنابر گزارش وبگاه خبری، گزارش‌ها روز یکشنبه نشان داد که کاتس دستوراتی را به تمام سفارتخانه‌های صهونیستی در سرتاسر جهان صادر کرد تا برای یک موج خصمانه آماده شوند.

اعتراضات دانشجویی در آمریکا، به دنبال دستگیری ها و اخراج دانشجویان در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک در سراسر آمریکا گسترش یافته است.

دانشجویان بسیاری از دانشگاه های آمریکا از جمله دانشگاه ییل، دانشگاه نیویورک، دانشگاه هاروارد، دانشگاه تگزاس در آستین، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و غیره به این اعتراضات پیوسته اند.

بسیاری از معترضان طرفدار فلسطین از دانشگاه‌های خود می‌خواهند که سرمایه‌های مالی و سیاسی خود به نفع عملیات نظامی رژیم صهیونیستی را واگذار کنند.

استفاده از خشونت و ابزارهای پلیسی برای مقابله و سرکوب تجمعات و اعتراضات آرام و روز افزون دانشجویان و جوانان آمریکایی و ورود پلیس به محیط دانشگاهی، مخالف ادعاهای آن کشور در باره اصل آزادی بیان و آزادی تجمعات بوده و محیط و مراکز علمی را امنیتی می‌سازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار