بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جنوب سیستان جابجا شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت:سال گذشته بیش از ۵ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۸۸ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای جنوب این استان جابجا شد که نسبت به سال قبل از آن ۷ درصد افزایش یافته است.

  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان،شهرام مبارکی گفت: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای جنوب استان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل  انجام شد .

وی گندم، کلینکر، فرآورده های نفتی، ذرت و برنج را عمده کالاهای حمل شده این مدت در جنوب استان ذکر کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: از این میزان جابجایی کالا،سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و  ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

مبارکی  با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در همه دوران ها و بحران ها خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را  برای آسایش مردم به آخر رساندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.